14 dagar kvar

Så var första dagen i skolan klar. Inte mycket hade förändrats, lite annat folk bara som man inte kände igen. Men det är kul med nytt folk. Jag hamnade i en bra studiegrupp, jag, Charlotte, Tina och två tjejer till som jag inte kommer ihåg namnet på. De verkar vara roliga och normala iallafall.

Jag har precis skrivet ett smörbrev till min kursansvarig om att jag ska till Turkiet en vecka. Jag missar lite saker som inte är bra men jag åker ändå. Resan är betald och jag vill ju åka. I värsta fall får jag väl ta igen det vid nästa tillfälle kursen går. Skit samma för jag ska till solen en vecka. Det blir lite svårt att tvinga ner Nicklas i solstolen. Han vill hellre springa runt med sin kamera och kikare. Men lite färg ska han allt få vare sig han vill det eller inte. Vi ska ju ut på utflykter och då får han passa på att skåda och fota lite.

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken tur att du hamnat i en studiegrupp med roliga OCH normala personer...första gången under högskoletiden va? :p tkr oxå att du ska åka vare sej du får eller ej...ja menar hallå, inget är väl så viktigt att man inte kan ta igen de på ett eller annat sätt...nej nej. ha de kalas...hoppas vi ses snart. de känns konstigt o inte gå i samma klass/studiegrupp längre :S kram

2007-08-21 @ 19:08:01
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Helena

Tja! Så ni ska ut å resa, trevligt!! När bär denna resan iväg då?
Ha det så bra! Kram

2007-08-22 @ 09:44:06
URL: http://hemmyh.blogg.se
Postat av: Linda

har du sett att Calle har börjat blogga igen :D

2007-08-23 @ 21:02:22
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0