Förkyld

Ja, Nicklas har smittat mig. Det är jobbigt att gå och snora i värmen. Ikväll har jag och min syskon hälsat på farmor och farfar. Farfar är 97 år och farmor 94 år så de är rätt så gamla. De orkar inte med så mycket men vad glada de blir när man kommer och hälsar på. Det måste vara rätt så tråkigt att bo som de gör. Samma sak dag ut och dag in. Som tur är hälsar min farbror på rätt så mycket. Han gör runt på farfar i sin bil. Farfar och farmor hade växthusen innan mamma och pappa så det tycker de om att prata om, hur det går med gurkorna och så.

Annars har det inte hänt så mycket i veckan. Det är redan fredag imorgon. Nästa torsdag ska vi på road trip jag, nicklas, mamma och pappa. Vi ska åka genom skåne, danmark och Tyskland. I Tyskland ska vi inhandla lite öl och annat gott dricka.

Kommentarer
Postat av: Ik

Krya på dej Id! (Du heter bara Id nu eller Ida Tomat eller Stor-Ida för lilla Ida har snott ditt namn.)

2007-08-09 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0