Money, money, money oh it must be funny in a richt mans world

Jaha så var första skolveckan nästan slut. Imorgon har jag "självstudiedag" och åker till Nicklas på eftermiddagen. På måndag börjar läs-och skriv utveckling. Jag har fortfarande inte bestämmt mig om jag ska gå den, eller jag vill men det är inte säkert det matchar med mitt andra schema. Går det inte så måste jag hoppa av.  På tisdag krockar det hela dagen. Men det kanske går att lösa om man kan springa lite mellan föreläsningarna. Jag är inte ensam från min kurs, vi är tre styckan. Det känns bra. Får se hur det går.

Pengarna kom idag. Yes! Och snart kommer lönen från sommarjobbet och lönen från mamma. Jag är riiiik!! Eller inte, jag ska ju till turkiet, måste lägga undan pengar till det. Idag shoppade jag lite kläder, kände att jag behövde ett par nya jeans.

So long my friend!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har hoppat av den. 3 av dom där obligatoriska tillfällena krockade me mitt schema. dom 2 första + tentan. lite trist :( hoppas du kan lösa de på nåt sätt.

2007-08-23 @ 21:34:24
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0