Oat lover

Idag hade vi första dagen i Läs- och skriv utveckling, vi har i morgon också. Vi tror att det löser sig med schemat. Jag har ju specialpedagogik imorgon också så det blir lite spring mellan föreläsningarna. Gun, som ska föreläsa imorgon blev lite sur när vi sa att vi inte kunde närvara hela lektionen men men,, ibland får man vara lite hård. :). Det vi hade idag var jätte bra och man fick många nya tips och ideér vad man kan göra med barn. Jag är glad att jag sökte denna kurs. Tack Linda!  Hade en äldre man framför mig hela dagen som hade tre stora fjällbitar i håret. Det var äckligt.

Hmm...jag har tvekat att skriva det här men det är ju bra om omgivningen vet om min situation. Nu låter det som om jag är dödssjuk, så är det inte. Jag gick med i viktväktarna förra veckan. Så jag räknar poäng nu och äter speciell mat. Så bli inte sur om jag tackar nej till en fika eller äta ute. Anledningen till att jag väljer att skriva om detta är att jag på en vecka har gått ner 1,6 kg. Bra va? Om jag hade gått plus eller stått still hade jag inte nämnt något här. Har upptäckt hur gått det är med gröt till frukost. Snabbt och enkelt. Mums!

Kommentarer
Postat av: Linda

hade verkligen velat gå den kursen :( hoppas de går bra me poängen...de brukar ju va lättare o komma igång o träna o så efter sommaren. 1.6kg är ju rätt mkt på bara en vecka måste jag säga!! vi måste ses snart!!

2007-08-28 @ 16:12:08
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Linda

haha ja de får vi göra...vi får ha en liten fd studiegruppsåterträff :) nä vi är inte alls mkt på hlk, tyvärr. så man träffar mest bara dom i klassen. denna veckan är vi bara där på torsdag mellan 13-15. lite tråkigt måste jag säga :(

2007-08-28 @ 21:40:33
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Moster i Hästholmen

Vad duktig du är som tar tag i ditt välbefinnande igen. Fast tänk på att du är fin som du är nu me!
Kram Gunnel

2007-08-31 @ 15:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0