Ullared och kräftskiva

Ja det blev en hel del på Ullared. Kläder och krims krams. Vädret var så klart toppen vilken medförde att det var näst intill tomt på gekås. Alldrig har jag varit med om att det är så lite folk på en lördag. Det var superskönt. Jag kunde gå med min kundvagn utan att gå på en massa folk. Vi var hemma typ vid klockan 17.30 och då var det bara att göra sig i ordning och gå ner till Hamnen. Vädret var superbra men vi satt inne och åt kräftorna. Vi satt och sjöng snapsvisor med folk som man bara har hälsat på innan. Det var verklingen roligt. Senare på kvällen komma mamma och pappa med sällskap men då hade trubaduren slutat för kvällen.

image75
Kräftor, mums. Lite snålt på tallriken tycker jag.
image76
Efter några såna blev det extra kul...  
image77
Nicklas träffade sin stora idol, Gebbe
image78
Jag och Ik som blev moster igårkväll.
image79
Hela gänget med Nicklas bakom kameran

Kommentarer
Postat av: Kräftorna

Det var en trevlig kväll, men cykelvägen var lite vinglig på vägen hem.....

2007-08-05 @ 19:44:52
Postat av: Linda

tkr allt att du ser lite smådyng ut på sista bilden...är de sant Ida?? :p ni verkade haft kul i af :))

2007-08-05 @ 20:29:40
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0