Att-fastna-i-rullbandet-vid-kassan-syndrom

Har lagt märke till ett tankesätt som jag har varje gång jag är och handlar mat. Jag tänker på det nästan varje gång men har inte reflekterat över det, förrens nu. För många många år sedan hade jag en kompis som fastnade med sin hand i rullbandet på kassan. Handen liksom fastnade där rullbandet går ner... Jag såg det aldrig och jag vet ärligt talat inte om det är sant eller om jag själv har hittat på det här. Men jag tror det har hänt. Men iaf så tänker jag på det hela tiden nu när jag handlar att jag måste vara försiktigt så att jag inte fastnar med handen.

Det måste varit en väldigt traumatisk händelse för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0