Det är mycket nu

Dessa skolarbete, tar de aldrig slut? Jag vill inte längre vara student. Nu får det vara nog, kan det ta slut nuv!? Julklappar hitt och ditt, forskning eller inte, läsa eller söka, shoppa upp de sista pengarna (denna fattigdom!), version, vilken version, inläst på litteratur (nä), skriva, läsa, referera, bla, bla ,bla....

Imorgon åker jag till Nicklas. Vi ska på lucia på kvällen, grannbarnet (den äldsta) blev röstad till årets lucia i Mörlunda. Det är stort, herrehud! Att jag la en röst varje dag har inget med det att göra... :) Nä, vars skoja bara. Jag är så rolig ikväll...
Vi ska också klä vår första julgran tillsamans. Temat är röda och silvriga kulor med nåt silvrigt små trådar (det var Nicklas som valde ut, blir det fullt är det inte mitt fel) och så förstås lampor. Julklappar ska slås in och läggas under granen och middag ska inhandlas åt gästerna som kommer lördagkväll. Vad ska vi äta? Några förslag?

Nämnde jag att det är mycket nu?

Jost de jost de....
Ska ju också gå på lucia imorgonbitti i skolan. Det blir nog bra och mysigt. Det var toppen förra året med Lisa och kören.
p.s Lisa är en kille. Lustigt smeknamn va? Alla kallar honom för det och han presenterar sig som Lisa?
K-å-n-s-t-i-g...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppa av skolan!

2007-12-13 @ 16:49:17
Postat av: Ik

Hmm, undra om grannen blir förvånad när ni lägger paket under honom. Det hade jag bivit :-D Kämpa på snart är du klar! Bara ett år kvar... Och ni behövs ute i arbetslivet!
Han heter Lars Lisa. Eller njae, heter o heter men kallas...

2007-12-13 @ 17:51:40
Postat av: Ida

Ja men alla säger Lisa!!

2007-12-13 @ 19:16:09
Postat av: Helena

Vi har oxå rött å silver i vår gran, tycker det är jättefint. Rött å guld är oxå fint! Vi köpte vår gran i dag, men den får stå i källaren å vänja sig vid värmen lite så vi ska klä den på lördag, så mysigt =)
Hoppas allt är bra med dig (förutom att det är mycket i skolan å så). Nu är det ju snart lov, vad skönt det ska bli!
Kram kram!

2007-12-13 @ 21:04:58
URL: http://hemmyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0