Hej tomtar gubbar slår i glasen och låt oss lustiga vara

Julafton närmar sig med stormsteg. Idag var mor och jag handlade julmat och en julgran. Det var knökat med folk på CityGross. Halva Ödeshög var nog där. Såg en klasskamrat sen gymnasiet som jag inte sett på åratal. Vågade dock inte gå fram och hälsa. Tror inte hon såg mig, tittade inte på mig. Tur var väl det kanske. (Ik, det var A-C.) Hon såg ut som vanligt...möjligtvis lite större.
Nu är tomteverkstaden slut, gjorde några privata julgrupper i förmiddags. Det är rätt så kul när man kan välja och vraka mellan växter och pynt. Bilder kommer imorgon. Imorgon ja, då kommer Nicklas hit och päronen ska handla julklappar. Två dagar innan julafton, de är tidiga i år... :) Syster kommer på söndag kväll så där är vi samlade hela familjen.

Det har öppnat en pizzeria här i Hästholmen. Det är sensation, det har aldrig någonsin existerat en pizzeria här i lilla Hästholmen. Vilken metropol vi blir nu. En pizzeria och ett cafe´! Hoppas de får kunder nu bara, det ryktas om att de ska börja sälja lite mjölk och sånt. Det behövs nu när Macken lades ner i höstas.

Kommentarer
Postat av: Ik

Julgrupperna var jättefina! Men HELA familjen, hmm, Kalle, har du glömt honom? ;) Kul med pizzerian, hoppas de får kunder!

2007-12-21 @ 23:19:03
Postat av: Ik

Ojoj, glömde kommentera Äci,hahaha... Hon sprang inte efter en kändis då?

2007-12-21 @ 23:20:58
Postat av: Ik

Kalle kanske HAR kommit förresten! Imorrn ska vi jamma med Greger!

2007-12-21 @ 23:23:16
Postat av: Ida

Det var då ett himla tjat på dig. :) Ja, Kalle är hemma sen en vecka tillbaka. Äci sprang inte runt efter en kändis hon handlade mat som en vanlig normal (?) människa. Greger ja, glömde bort vem han var. Vi ses ikväll

2007-12-22 @ 09:04:22
URL: http://zkorpan.blogg.se
Postat av: Ik

Ja, jag håller med: Ett himla tjat på mej. Men du har inte bloggat om Kalle, därför visste jag itne att han var där, haha.. Fast du sa ju faktiskt för längesen att Kalle skulle komma hem i jul så det borde jag ju vetat. Man får INTE glömma Greger!

2007-12-22 @ 09:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0