Pc city

Imorgonbitti bär det av till Linköping för att stå och hänga på låset hos pccity. Det är nog många som ska köpa datorer på rean, kanske. Det gäller att roffa åt sig det man vill ha. Jag och Kalle har tittat ut varsin dator som vi ska ha så det är bara att springa fram till expediten och lämna fram lappen. Vi har ju med oss experthjälp (Nicklas). Han kanske ska köpa dator också, han ska tänka på saken. Isf ska vi ha tre datorer av samma sort, vi tömmer kanske lagret. Förhoppningsvis har de fler datorer än tre :)

På eftermiddagen sen åker vi till Mörlunda, hinner säga hej till släkten först. Nickas ska jobba på torsdag och jag måste sitta med skolarbete. Ska också ha lite paketutdelning med Nicklas familj på onsdag kväll.

Toshiba Satellite L40-15W
Den ska jag ha!!

Kommentarer
Postat av: Ik

Fick ni tag på några datorer?

2007-12-26 @ 14:11:05
Postat av: Anonym

Då blir din och min dator släkt! De kan ha dataträffar...

2007-12-26 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0