popcorn och paj

Igår hade jag och Nicklas vår två års dag. Det var två år sedan vi träffades. Det har gått otroligt snabbt. För att fira det ska vi ut och äta ikväll i metropolen vimmerby. Jag ska också passa på att shoppa lite kläder när jag är där. Det finns ju inte så mycket utbud i Mörlunda/Hultsfred.

Igår kväll hade jag en myskväll med:

    
Jordgubbspaj, glass, popcorn och Brunnebys citron cider.



Har du inte smakat på Brunnebys Citron cider kan jag verkligen rekomendera den. Den är så god. Den finns att köpa på lanthandel och så. Inte så vanlig i mataffärer.


Kommentarer
Postat av: Linda

mums vilken god paj de ser ut o va!!!
fick för nån månad sen lite info/reklam från sj där man kunde skicka in ett kort för att få erbjudande o sånt...å då gjorde jag de. sen visade de sej att jag varit me i nån tvling å då vann jag lite biljetter :)

2007-07-03 @ 14:15:50
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0