Puh så varmt..

Men jag ska inte klaga nu när värmen har kommit. Fast det är en tryckande värme och lite disigt ute. Det ska visst bli värsta åskan idag, det har de pratat om på jobbet. Det är rätt så kvavt ute. Jag sitter i mina äckliga jobbarkläder, egentligen borde jag ducha och byta om men jag fastnade vid datorn.

Jag har blivet beroende av 4 bloggar som jag läser flera gånger varje dag. De är roliga, knasiga och dumma. Du kan läsa som här: Alex Katrin Calle och Att stalka Alex Schulman

Jag läser dom i den ordningen. Alex började blogga sedan hans flickvän (snart fru) Katrin, Calle är hans bror och den tredje vet man inte vem det är.

Kommentarer
Postat av: Linda

har läst Alex blogg o den är rolig...kanske skulle läsa hans frus o borrs oxå...när man ändå hller på :p hur lever livet me dej annars?

2007-07-18 @ 15:38:08
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0