Äntligen lite svalka

Jag har gått hela dagen och svettats. Minsta lilla rörelse är tröttsam. Men nu är det svalt och skönt ute så här på kvälls kvisten. Dagen har spenderats med lite pyssel i trädgården, bla gräs klippning. 

 
Imorgon åker vi till Hästholmen. Jag ska jobba i växthusen hela veckan och Nicklas har semester. Men han kommer förmodligen spendera mycket tid i växthusen med. Det lär bli premiär dopp i Vättern de närmaste dagarna. Det är härligt, kallt men härligt. Ska försöka få i Nicklas men han är en badkruka. Det kan bli svårt. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

ja jag tycker de va trevligt...på allvar alltså.
å de där me längre ner misstolkas nog bara av perversa folk :p
har förresten premiär-badat i vättern idag, eller badat o badat...jag doppade min kropp mycket snabbt ett par gånger. det var mycket kallt men svalkade skönt i hettan...ha de kalas!

2007-06-09 @ 22:23:21
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Linda

nu har jag ändrat...för DIN skull!!

2007-06-09 @ 22:40:45
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Erika

Tack för hejaropen in spirit!!

2007-06-10 @ 23:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0