Grillparty

Jag sitter i Huskvarna och har precis smällt i mig en massa mat. Jag är stuffed! Vi har grillat, jag och mina vänner Ik och Ke. Om Iss hade varit här hade Musketöserna varit komplett. Vi grillade grillspett. Mitt i matron får jag ett grillspett spetsat in i pannan. Det är Kesot som är ett svin. Nä, hon är så snäll...

Andra onödiga kommentarer:

- Mitt fläsk!!

- Ik äter Sitting Bull som är en vanilj glass med strössel på. Varför heter den Sitting Bull??

- Hellre utan gåsdun än att ligga här med dig... 

Ska snart äta årets första jordgubbar. SMAR!! Vi ska också dricka Irich Creame kaffe. Låter gott.


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter jättemysigt =)

2007-06-04 @ 20:32:46
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Helena

Tack så mycket!
Låter som ni hade en trevlig och rolig grillkväll!!! Det är så mysigt nu när man kan grilla ute, love it!
Ha en bra dag! Kram

2007-06-05 @ 10:19:08
URL: http://hemmyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0