Kalas

251560-5Ska som sagt var på 27 års kalas ikväll. Därför är jag i Hästholmen. Jag åkte imorse strax efter klockan 6 och kom fram vid 9.30 tiden. Här i Hästholmen är det lungt. Jag är ensam i huset för alla jobbar. Det är bara jag och Stanley och Sotis så klart.

Var ute och gick med hunden nyss. Det verkar som om han vet vart alla vattenhåll finns. Han blev redigt blöt och skitigt så det fick bli ett dopp i sjön för honom.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Eller jag har inte gjort så mycket. Det går inte att sola heller för solen gömmer sig bakom molnen. Jag får helt enkelt ta min bok och krypa ner i soffan och läsa lite. Det är mysigt det också. 

Den här bilden är tagen från en annan promenad.
Men ungefär så här ser han ut nu med.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack Ida!! Vilket bra tips! Du har ju fått en jättesnygg blogg!!
Kram

2007-06-27 @ 09:19:45
URL: http://hemmyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0