Länge sedan...

Ja det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg här. Men det har varit så mycket denna vecka med student och jobb. Det lockar inte heller att sitta inne och skriva när det är så fint väder. Men nu ska jag ta mig i kragen och skriva lite.
image26
Studenten är nu överstökad. Jag hämtade Kalle i Mjölby i natt klockan 2.00, han hade varit i Linköping och festat sista kvällen med gänget.. Vi kom hem (Hästholmen) vid tre tiden, då var det nästan ljust ute. Igår kväll var det Vätterrundan som går bla på R50 mellan Hästholmen och Ödeshög. Det var cyklister överallt. Som tur var inte på E4:an. :)

Imorgon åker jag och Nicklas tillbaka till Mörlunda. Nicklas ska börja jobba igen och jag ska också jobba på äldreboendet i Mörlunda.

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken gullig skylt!!!

2007-06-16 @ 16:07:58
URL: http://lindaijnkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0