Varför kan det inte vara soligt på min enda lediga dag i veckan?

Igår var jag så duktig. Efter jobbet började jag städa huset och då menar jag STÄDA. Jag började kl 15 och slutade vi nio tiden på kvällen. Där emellan var jag och tittade på en stork en halvtimma, eller var det en elefant? Nu är det så fint här. Det känns bra. Idag när jag är ledig har jag mest tagit det lungt. Jag plockar lite här och där. Har vattnat blommorna ute och så.

Senare idag ska jag och Nicklas åka till Jysk och handla våra trädgårsmöbler. De vi vill ha finns fortfarande inte så vi ska kolla på andra. Ha det gött! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

"Där emellan var jag och tittade på en stork en halvtimma.."
Hur sjukt roligt låter inte det! HAHA
men antar att jag, en vanlig ickefågelfanatiker, som mest tycker fåglar är ena äckliga "varelser" inte kan uppskatta att kolla på en stork i 30 minuter :D
kram!

2007-06-25 @ 00:03:37
URL: http://goodfortune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0