Zzzzz

Typiskt att man inte ska kunna sova på en lördag. Jag som brukar vara så morgontrött i vanliga fall. Jag har redan varit vaken i några timmar och klockan är bara halv sju på morgonen. Det kan bero på att det har varit så varm i sovrummet i natt. Det är svårt att sova då. Nicklas åkte för en halvtimma sedan. Han skulle hjälpa sin far och bror att lasta jord. De skulle börjar tidigt för att undvika värmen. Smart.

Jag själv ska ta det lungt idag. Det är ju "sommarlov" nu. Ingen mer skola, tentor eller grupp uppgifter på nästan 2 1/2 månad. Gött! Nu ska jag ta och äta en tidig frukost och sedan slänga i en tvätt i maskinen.

Lycka till på TjejVättern idag Erika. Jag hejar på dig in spirit...


Kommentarer
Postat av: Linda

ja de va de faktiskt...de va rätt så kul. kunde inte heller sova, fast då va de igårkväll...hade de oxå varmt som bara den.
olyckan är en 4åring som drunknat utanför Korsberga...grejen är den att aftonbladet skriver korsberga utanför vetlanda medan expressen skriver de korsberga som ligger utanfr Hjo så jag vet inte riktigt...men de är i vilket fal hemskt...

2007-06-09 @ 07:06:14
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0