Bow!

Är det någon som har gått på Ki Box på Friskis? Jag ska gå imorgon, det är Charlotte som har lurat iväg mig. Jag kommer att vara dödens när vi är färdiga. Hela 85 minuter!!
Förstår inte hur jag ska kunna ta mig hem sedan. Charlotte får slänga upp mig på pakethållaren. Jjag varit rätt så duktigt ikväll. Har pluggat lite.

Jag pratade nyss men min syster Moa, hon hade tenta på torsdag om Miljödidaktik. Skönt att inte behöva gå igenom det igen.   

Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi var såå duktiga i skolan idag...Vi gjorde färdigt alla uppgifter som vi hade. Det sa bara svisch, svosch så var allt klart. Möjligtvis överdriver jag en aning... När jag tänker efter var det kanske inte riktigt alla uppgifter vi gjorde klart.

Kommentarer
Postat av: Ik

Jag har ju inte varit på den Boxen men på ösjöboxen med Iss. SKITjobbigt och skojigt!!

2007-05-28 @ 19:23:16
Postat av: iss

Box är skit kul. Jobbigt Ja! Men skitkul. Det är bara att smälla på och få ut allt.

2007-05-28 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0