Då försöker vi igen

Öland var blåsigt och lite småkylligt. Ibland kom solen fram och då var det skönt. Vi såg en hel del fåglar. Biätare bland annat. Det är en fin fågel med fina färger. Man kan inte tänka sig att den finns i Sverige. Det ska den nog inte heller.
image9

I fredags åkte vi till Färjestaden för att köpa doppresent. Det blev en barn-stol med en nalle på. Medans Nicklas klippte sig passade jag på att köpa skor som är för stora. Jättelustigt. När jag provade dem kunde jag ha dom men när jag skulle ha skorna på dopet var de för stora. Jag var tvungen att stoppa papper i dom. Det var lite obekvämt för tårna : ). Någon som vill köpa skor i storlek 38? Endast 280 : -

Självklart blev det ett besök på Ikea med. Dock blev det inte så mycket inhandlande. Två krukor för 19 spänn. Billigt! ÄLSKA IKEA. Nu ska jag ut i solen. Ikväll åker jag tillbaka till Jönnis. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0