Hästholmen

Har inga föreläsningar idag så jag åkte hem till päronen. I Hästholmen är jag uppväxt, får se om man flyttar tillbaka hitt någongång. Det ligger fint vid Vättern.

Nicklas ringde imorse innan jag åkte. Han är i Polen med jobbet. Det skulle bli 30 grader där i dag. Orättvist tycker jag. Här är det regnigt och bara 15 grader. Att det kan vara så stor skillnad. Sverige och Polen ligger ju inte så långt ifrån varandra.

Nu när jag är här i Hästholmen ska jag gosa med Stanley som är mamma och pappas hund. Fast han är mest mammas, speciellt när han är besvärlig. :) Stanley fyller snart ett år så han kan vara lite busig ibland, typ när han smiter. Men han är söt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0