Irriterande försäljare

     Jag blockerade min fasta telefon för att jag är såå trött på försäljare som ringer. Jag är så dålig på att säga nej så jag blev aldrig av med dom. Jag gick med i nix och nu ringer de inte. Men ikväll har de börjat ringa till min mobil!! Två gånger har de ringt från samma företag och ett samtal från Länsförsäkringar. Första gången de ringde var jag så duktig att jag bara sa "Jag är inte intresserad, tack" och la sedan på. Andra gången de ringde svarade jag inte för jag kände igen nummret. Sedan ringer de från Länsförsäkringar, då pratade jag faktisk med tjejen men mest för att det är "min" bank. Hon ville att jag skulle börja pensionspara. Men det sket sig för henne. Jag pluggar och har inga pengar att lägga undan sa jag. Jag återkommer om två år sa hon. Ha ha!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0