Kom hit så ska du få dig en smocka!!

KAAPAOOWW!! 

Rakt in i vägen med brusten näsa, blodet bara sprutar. Ki Box var roligt, jobbigt men roligt. Mina armar är som spagetti. Orkar knappt skriva på tangentbordet. Tyvärr var det sista gången för denna termin men jag och Charlotte ska försöka gå till hösten. Vi fick varsin klubba för att det var sista gången och att alla hade varit så duktiga hela terminen. Det kändes lite dumt att ta en klubba när det var första gången man var där. Men allt gratis är ju bra.  

Ikväll är det Ugly Betty kväll. Jag ska packa upp gympa kläderna och sedan bänka mig framför tv:n med kvällsmat. Sedan ska jag somna in gott.


Kommentarer
Postat av: Linda

billigt är bra men GRATIS ÄR JU BÄST :D

2007-05-29 @ 20:36:28
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Emelie

Det låter härligt med träningen...jag är oxå sugen på att boxas lite...men det blir på Sense för min del och efter sommaren!

2007-05-29 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0