Nä, det syntes inget. Men snart så.

image7


En sån här har jag köpt till den nya bebisen. Fast en giraff. Det är en speldosa, man drar i svansen. Hanna har inte fått den än. Ska vänta till det börjar synas tror jag. Men säg inget, det är hemligt. Hon ska ha den på magen så att bebisen känner igen melodin den när det kommer ut.
Nu är klockan mycket. Ska nog börja packa ihopp lite kläder som jag ska ha med mig till Öland. Svårt att veta vad man ska ha med sig. Det kan ju bli kallt men också jättevarmt. Men det blåser mycket på ön. Får ta med mig lite av varje.

Kommentarer
Postat av: Linda

ha de bra på öland hoppas solen tttar fram :D

2007-05-17 @ 10:52:41
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Ik

Det är väl en ZEBRA du köpt? Jag har ju köpt en giraff... Kram!

2007-05-17 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0