Nybörjare

Kunde inte sova inatt och då börjar man grubbla på allt och inget. Tänkte då att man ändå kanske ska testa det här med att blogga. Jag har några vänner som gör det och tycker det är roligt att läsa deras inlägg. Jag är också mycket inne på en annan sida www.familjeliv.se. Jag är lite beroende av den men passar nog inte som medlem där. De som skriver där har barn. Men det är ett roligt sätt att hålla koll på folk som man inte träffar så ofta.

Så i väntan på vila, volvo, vovve, giftermål och barn håller jag till här. Jag har inte bloggat tidigare så inläggen kanske inte kommer så ofta. Vi får se.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Linda

En lyysande idé Ida!! Nu blir jag glad för nu har jag oxå en blogg å läsa :D
ses imån!!

2007-05-14 @ 11:38:49
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0