Söndag

Idag skulle vi inhandla nya utemöbler och en grön matta att täcka cementgolvet med på verandan. Vi kom hem med bös från Karlsson och grön matta. De möbler som vi hade sett ut var slut på lagret. Attans! Ville verkligen ha dom idag. Vi har lagt ut mattan och det blev grönt och fint men vi har inget bord eller stolar.  Det är tomt och då är det inte roligt att "inreda" verandan med annat.

Imorgon åker jag tillbaka till Jönköping. Det går ett tåg 06.30 och då är jag i Jönnis 08.30. Passar perfekt. Jag hinner hem med väskorna innan jag ska träffa studiegruppen kl 10. I och med att Nicklas har fått körkort nu får jag ju åka tåg fram och tillbaka. Jag har upptäckt att på måndagar kommer jag att åka med samma tåg som Vetlandaborna. Det innebär att när vi börjar 8.30 kommer jag insläntrande någr minuter senare och stör alla andra på föreläsningen. Fast det är bara så på måndagar som tur är.

Kommentarer
Postat av: Linda

typiskt Ida, ska du bli en sån där störande pendlare nu oxå :p

2007-05-27 @ 20:35:37
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Ida

Ja, fast bara på måndagar. :)

2007-05-27 @ 22:04:35
Postat av: Linda

bra....då kan jag leva me de =)

2007-05-27 @ 22:19:32
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Helena

trevligt att få lite ordning på sin veranda, typiskt bara att det inte fanns några möbler... som alltid när det är något man vill ha!
Ha det så bra!

2007-05-28 @ 08:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0