Störiga föräldrar

Jag såg imorse en mamma som gick med sitt barn i barnvagn. Mamman hade vantar på sig men inte barnet. Så hon satt där i vagnen och frös om händerna. Hallå! Fryser du fryser antagligen barnet med. För att inte tala om när familjer går på A6 eller Ikea. Föräldrarna har tagit av sig jackorna medans barnet sitter påpälsad med jacka, mössa och vantar. Suck...


En annan sak som jag stöd mig på är när föräldern röker  bredvid barnet. Helst av allt vill jag ta cigarren från dom, slänga iväg den och skrika CANCER. Men det vågar jag ju inte så klart. Jag förstår inte vad de tänker på när de gör det. Måste man röka gör man det 10 mil från barnet.


Kommentarer
Postat av: Helena

Kan inte annat än att hålla med dig, det är så sant det du skriver! BRA skrivet Ida!!

2007-05-30 @ 17:21:54
URL: http://hemmyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0