Trött

Det är inte bra att vara i skola så lite. Jag blir så trött. Imorse ville jag bara fortsätta sova men jag tvingade mig upp. Dagens föreläsning var obligatorisk. Eller det var ingen föreläsning utan vi tittade på en film som vi sedan skulle diskutera i våra studiegrupper. Min studiegrupp fixade det här snabbt och enkelt. Har hamnat i en bra grupp, gillar folket.

När jag kom hem åt jag för jag var vrålhungrig. Det blev favvomaten korvstroganoff med ris. Idag skiner solen fast det blåser. Jag borde träna idag. Antingen ut och gå eller till friskis & svettis. Just nu känns ingen av dom så lockande. En liten tupplur lockar mer....

See you later.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag gillar oxå folket :D

2007-05-15 @ 19:39:22
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0