Ugly Betty kväll

I morse tog Nicklas bilen och åkte till Hultsfred. Så nu har man ingen bil längre, kommer sakna den lite. Det var rätt så bra att ha en när man handlade mat eller skulle på friskis i Huskvarna. På fredag får jag åka tåg till Hultsfred. Sen får Nicklas faktiskt komma och hämta mig. Han är ju skyldig mig nästan två års körning : )

Ikväll är det Ugly Betty. Vet inte varför jag tycker om det så mycket. Kanske att man inte behöver engagera sig så mycket när man tittar på det. Men jag tycker om Betty. Hon fixar allt.

image12

Jag har köpt Kärleksmums som jag ska mumsa på och dricka te när jag tittar på Betty och hennes vänner. Men först måste jag städa lite här i lägenheten. 

Imorgon har vi redovisning i tvärgrupper. Vet inte om jag är så nöjd med mitt arbete men det går säkert ändå. Det måste det göra. Tjingeling!
 


Kommentarer
Postat av: Linda

då är vi två som inte är så nöjda då :)
kärleksmums låter inte helt fel...blir allt en aning avis! vi ses imån!

2007-05-22 @ 20:49:18
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Emelie

Tre med mej!

2007-05-22 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0