Underbara dagar

Jag gillar att ha långledigt. Speciellt när vädret är strålande. Det är rätt så skönt att gå här hemma hos Nicklas och plocka lite med diverse saker. Idag har jag trimmat gräsmattan, krattat och planterat blommor. Det är riktigt fint i trädgården nu. Försöker påverka Nicklas att vi ska köpa nya utemöbler, jag tror det går vägen. Jag vill också ha en grön matta till verandan, bambu rullgardiner, parasol och en litet bord med två stolar. Det är mycket nu... Men det blir fint då.



Men nu sitter jag här mol allena i mörlunda. Nicklas var här i typ 2 timmar sedan stack han till Öland med Calle. Det var en ovanlig fågel, skedstork eller nåt. Jag kände inte för att följa med. Är hellre här och tar det lungt.
Imorgon blir det ingen sovmorgon. Jag ska gå bredvid på mitt sommarjobb. Ska bli lite kul att träffa alla tanterna igen.




Kommentarer
Postat av: Linda

Du är verkligen rolig...mol allena, de är ett uttryck som jag ska börja använda. LÄTT!! :D Låter som du haft en bra dag :)

2007-05-26 @ 00:52:26
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0