1 Advent

Fatta att det är första advent på söndag. Det är ju inte riktigt klokt, tiden går så snabbt. I helgen är det dax att ta fram adventsljusstakarna och stjärnorna, ta en liten städning i Nicklas hus för att få julfint. Möjligtvis att julgardinerna kommer upp också. Jag är ju ensam i huset imorgon för Nicklas jobbar och jag har inget speciellt att göra så tänkte passa på att fixa iordning lite. Men bara lite, Nicklas ska inte komma undan. Han har lovat att ta disken ikväll men nu är klockan snart haltv tio, jag börjar undra när han börja.
Ja, förutom lite julstädning och pyntning har jag inget särskilt för mig, tänkte våldgästa Hanna och Ella på fredagskvällen när karlarna är på wiskey provning.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig vecka och advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0