Arla reklam

Jag bara måste rekomender dagarna.se, det är Ninna,småbarnsförälder och jobbar på expressen, som skriver så bra. Jag hittade henne genom Alex Sculman, hon är hans svägerska. Hon skriver om sina barn och tokiga saker de gör. Roligt,

Nu har hon gjort mig uppmärksam på Arlas nya reklam. Jag får en känsla av hmm konstigt. Vad tycker du?




Själv tycker jag bättre om den andra när de står och tittar på kossor. Hon Elin är ju lite smårolig men pojken är ju för söt när han skrattar.
Nicklas ringde tidigare idag,  han var på flygplatsen och väntade på flyget hem till Sverige.  Han ville hem och frysa lite, det var visst alldeles för varm där han var.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja den är väldigt lustig, har inte tänkt på de på tv:n innan men när man tänker efter så är hela "handlingen" mysko. Ska för övrigt nog börja följa hennes blogg, den verkar skoj :)

2007-11-05 @ 22:17:37
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0