En koltrast

Attans, det gick inte så bra hos Viktväktarna. Jag hade inte gått upp så myckert men ändå, helst vill man ju gå ner. Så nu i veckan är det hårdträning som gäller och bara bra mat. Inga skumtomar eller jordnötter här inte. De ska slängas så fort detta inlägg är publicerat. Vad jag gick upp? Det jag gick upp är likamed en koltrast säger Nicklas, alltså inget enligt han. Men en koltrast där och en där ger många koltrastar. Visste ni förresten att inom fägelvärlden kallas koltrasten för en kolbulle. Fråga mig inte varför, inte ens Nicklas vet det.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jätteroligt att han drar en liknelse med en koltrast för att förklara en vikt ;) Du verkar kämpa på bra med viktväktarna, kul!!
Och din kära syster berömde dig häromdagen, när vi var ute o promenerade, för hon tyckte du var duktig :D Själv började jag på (ännu en) hårdiet på påsar och bars igår (måndags) Får se hur länge det håller, men sen måste man ju hitta nån slags balans i måltiderna. Skitsvårt. men men, lycka till iaf, bara att försöka hålla peppet uppe ^^ (lätt det låter eller hur, haha) Ps: HAHAHA koltrast = kolbulle. Det var fantastiskt roligt tyckte jag! Kram på dig!

2007-11-13 @ 23:02:32
URL: http://goodfortune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0