Fint besök

Jag ska vara hundvakt idag på eftermiddagen. Mamma och pappa ska på mässa på Elmia och dumpar Stanley här hos mig så länge. Han kunde inte vara hemma så länge själv så då får jag ta hand om honom. Undrar vart vi ska gå? Det är inte lika lätt att hitta ett ställe där han kan vara lös här. Det är ju lite mer folk i Jönköping än i Hästholmen. :) Han får gå kopplad istället.

Det blir förresten inget besök på BB. Vi fick inte, det är bara pappan som får komma. :( Men jag hoppas jag hinner träffa dom på söndag innan jag åker tillbaka till Jönköping. Fast chanserna att jag får det är små och de är säkert trötta när de kommer hem och behöver lite lugn och ro. Samtidigt så kommer det många många fler tillfällen då jag får träffa den lilla bebisen och resten av familjen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vart hittar du alla fina bakgrunder å headers?? Jättefint har du på din blogg!!

2007-11-15 @ 21:10:37
URL: http://hemmyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0