Ja! Då var det fixat.

Förra veckan räfsade Nicklas grannar löv i deras trädgård. Den var så fin med grönt, klippt gräs. Jag och Nicklas bestämmde oss för att försöka kratta upp lite löv denna helg för att matcha grannarnas gräsmatta. Men ack och ve, vad händer? Jo, 25 cm SNÖ har kommit hos Nicklas. Alltså det blir lite svårt att räfsa och klippa gräsmattan då. Så synd! Tittar jag ut från fönstret här i Jönköping är det tort, kallt och blåsigt ute, ingen snö. Det blir vinterkläder på när jag åker till Hultsfred på fredag.
Ingen bäbis än förresten.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vissa dagar bara går de inte, man måste ha me sej nåt gott hem. De värsta är när de blir för ofta...o den kommande månaden ska vi inte bara tala om :p

2007-11-14 @ 22:49:17
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Lisa

hej Ida! Din fråga om påsarna, nej det är inget nytt, Naturdiet heter de, fungerar som måltidsersättningar. Och i två veckor ersätter jag alla måltider med dessa. Tufft, men effektiv start. Efter det måste jag komma på nån bra metod med riktig mat dock, kan ju inte äta påsar resten av livet ^^

2007-11-14 @ 23:33:47
URL: http://goodfortune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0