Köttgryta again

Jag är sååå trött på tentor. Denna termin har jag gjort tre stycken, den tredje ska jag göra på måndag. Så här många tenor har jag aldrig haft på en termin oftast är det ju bara en. Den på måndag är en litteratur tenta då man får ha med sig böckerna men hjälper det? Man måste ju ändå veta vad som står i dom. Skulle läst mycket idag men det har inte blivet av liksom, det händer så mycke annat kul t.ex diska, laga mat, gå en promenad, bädda sängen, surfa..., titta på tv m.m.

Nu lagar jag mat. Jag ska försöka mig på köttgrytan igen. Den här gången ska det få koka i en timma.

En timma senare:
Det fick koka en timma men det avdunstade ju! Jag sa ju det. Men köttet blev gott, inte alls segt. Men nu var inte såsen lika god. Så nu har jag en massa disk, någon frivillig?

Kommentarer
Postat av: ELLI

Ida, det är nog bättre om du håller dig till frysta färdigrätter! ;) ;) ;)

2007-11-08 @ 21:00:56
Postat av: Ida

Jo men de kostar en hel del, dyr mat. Jag är bättre på andra rätter, korstroganoff eller köttfärssås t.ex. :)
Någon gång måste jag ju lyckas med köttgryta

2007-11-08 @ 21:15:17
URL: http://zkorpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0