Långtråkigt

Jag sitter här i lägenheten och har det tråkigt. Jag väntar på att klockan ska bli två, då åker jag till Nicklas. Egentligen har jag skolarbete som jag kan göra men det orkar jag inte. Tar det en annan dag. Nicklas bror och hans fru har åkt in till BB nu så inom några timmar får vi veta könet. Spännande. Det är nästan så att jag själv är lite nervös. Var på A6 en liten snabbis idag och tittade på bebiskläder. Otroligt vad mycket sött det finns. Små små strumpor och bodys. Jag har inte köpt några kläder än, väntar tills vi vet könet.

Man är ju lite sugen på barn själv men jag vill helst jobba en stund innan. Det kostar ju lite att skaffa barn med och så vill jag ju jobba inom förskolan först nu när jag utbildar mig till det. Jag får tillfredställa mitt behov genom jobbet.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för hjälpen. Fanns ju massa fina bilder, svårt att välja precis som du sa!!
Kram

2007-11-16 @ 22:41:45
URL: http://hemmyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0