Lax

 ÄR gott till pasta. Det måste jag äta mer av.  
Imorgon kl 9.30 ska jag klippa .  Det blir ingen sovmorgon där inte. Lika bra det så att man hinner med lite under dagen. Jag har lite skolgrejer som måste fixas och så ska jag på eftermiddagen. Skönt med rena kläder, köpte ett klädesplagg på Gina idag som jag inte provad. När jag kom hem och luktade på den luktade det svett om det och det var INTE mitt. Äckligt! Tur att jag ska tvätta imorgon då. Ikväll var det dax för igen. Den här gången tvingade jag Ik och Ke att titta på det. Det är nu deras favvo program, eller hur? Nä, nu måste jag gå och lägga mig så att jag inte somnar i frisörstolen.
 

God natt!

Kommentarer
Postat av: Ik

Mmm, sure att det är mitt favvorprogram, sure...

2007-11-27 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0