No brain no pain

Jag är så trött på alla dessa politiker som fuskar med skattepengar eller betalar svart. Fattar de inte att förr eller senare är det en journalist som kommer på dem. Jag menar är man en offentlig person ser man inte till att sköta sig, speciellt om man är en politiker? Som ikväll då såg jag ett program på tv4, de frågade ut några politiker om varför de hade ljugit om reseersättning. Då sitter de där och ser fåniga ut. Vad då? Jag fattar inget? Kan man inte begära reseersättning när man flyger med sin fru till sitt sommarhuset? Oj då det var visst inte 5 mil till jobbet, det var bara 3. Dhööö...jag har inga hjärnceller. Vem är det som får betala deras misstag, jo VI!

Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0