Ny vecka

Så var helgen slut och en ny vecka påbörjad. En bra start med en tenta...eller? Nu på förmiddagen har jag ringt till en skola om besök, det är så jobbigt. Hade lust att fejka allt men det går ju inte. Nu ska de ringa upp mig i eftermiddag för det var lite körigt när jag ringde.

Besöket i Skillingaryd var trevligt, vi åt och drack och spelade TP. De bodde lite på landet i ett fint gammalt hus, det var K-märkt, lågt i tak och så. I söndags (igår) åkte jag och Nicklas till Hästholmen, det var inte planerat utan det blev så. Det var ju Fars dag och lilla pappsen var ensam hemma. Kalle är i Rom och mamma är där och hälsar på, Moa är i Kalmar och jag skulle vara i Skillingaryd. Men så åkte vi ditt och jag lagade middag åt oss. så lite festligt blev det allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0