Oj oj oj

I helgen förväntar vi oss förökning i släkten på Nicklas sida. Det är hans bror och fru som ska ha. Fick just reda på att proppen har gått eller vad säger man? Så om tre dagar är det beräknat att "det" ska ploppa ut, precis lagom till helgen då jag är i Mörlunda. Jag ska gulla med den lilla bebisen så mycket.

Troligtvis ska vi kanske hälsa på på BB om de ligger kvar. Ska man ha med sig något då och vad i så fall? Bebiskläder, blommor...?  Eller ska man vänta tills de kommer hem? Hmm..Jag vet ju inte riktigt hur det går till. Är det någon som har erfarenhet?

Kommentarer
Postat av: Helena

Ååå så mysigt med en liten bebis!! Gosa med sånna kan man inte gör för mycket =) Första gången jag träffade Alicia fick hon en jättegosig rosa kanin av mig, å sen har hon som "snuttenalle" nu å kan inte sova utan den.
Kram på dig!

2007-11-15 @ 09:16:06
URL: http://hemmyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0