Proffstryckare

Så här duktig är min kära vän Ke. Hon har gjort trycket alldeles själv. Visst ser den köpt ut! Jag har testat en gång och det var sket svårt. Det blev bara kladdigt med all färg och det var jättesvårt att klippa ut bokstäverna rakt. Hon är så duktig kära Ke. Bodyn är till Ella då om du inte redan har förståt det...

image53

Nu har jag ätit pastasås med babyspenatblad, broccoli och casewnötter och pasta till det. Det var gott. Strax ska jag ta tåget till Hultsfred, pussan lite på Nicklas och sedan åka hem till Ella och säga hej till henne.


Kommentarer
Postat av: Ik

"Den ser köpt ut!"

2007-11-23 @ 16:32:24
Postat av: Ke

Åh, gratis reklam! Tackar! ;)

2007-11-23 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0