Suck!

Har allmänt tråkigt. Jag kör "svart taxi" ikväll åt vänner till päronen. Just nu sitter de och fikar, notera att klockan är 00.40 när jag skriver detta. Det börjar bli sent, men jag hade sovmorgon imorse så jag orkar.
Pratade med Nicklas innan i telefon. Samtalet flyter inte på lika bra när man bara kan prata varannan gång pga fördröjningen plus att det kostar en hel del att ringa från Gambia så samtalen blir inte så långa. Det känns som evigheter sen jag pratade med honom, det ska bli skönt när han är tillbaka i Sverige och hos mig. :)

Jag ska försöka fixa till en tid hos frisören nästa vecka. Vet dock inte hur jag ska klippa mig, först tänkte jag börjar spara till långt hår för jag tycker det är så fint på andra men så har jag börjat ändra mig. Jag är rädd för att håret ser slitet ut om det är långt, lockarna försvinner och det blir bara "stort". Har jag en kortare frisyr kommer lockarna fram mer, har jag fått för mig. Frågan är ju också hur jag ska göra med luggen om man kan kalla det lugg. Ska det ha samma längd som resten av håret eller klippas i etapper? Usch, vilket ointressant inlägg. Jag låter som alla dessa modebloggar, det vill jag verkligen inte. Skriver bara en massa skit för jag har inget annan vettigt att göra.

Imorgon bli det en tur på Omberg med Ik och Stanley, alltså mer bilder.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0