Tack för idag - slut för idag!

Jag har inget intressant att skriva här idag. Jag kom hem nyss från skolan och ska snart äta. Vi hade en tråkig föreläsning som jag inte förstår syftet med. Det hade varit bättre om de lagt den innan tentan. Som sagt jag förstod inte syftet och inte min studiegrupp heller så vi sket i den. Vi jobbade istället med grupparbetet, det kändes som det var mer meningsfullt. Nu är det nästan klar iaf, lite ska läggas till lite.

Så vad ska jag göra i eftermiddag?

- Borde gå ut en sväng
- Läsa in mig på det jag ska säga på redovisningen
- Skriva ner punkter som vi ska ha med i power pointen.
- Äta som leder till att jag måste diska
- Bädda sängen.
- Skriva ett nytt avtal med Eon (rörligt eller fast? Det är frågan?)
- Kurera mina stackars fötter med ett fotbad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0