Väg dig aldrig hemma!

Jag gjorde det stora misstaget att väga mig på min knäpp-våg här hemma innan jag gick till viktväktarna. Det skulle jag inte gjort, enligt den vågen hade jag gått upp nästan 1,5 kilor. Så när jag gick hemifrån var jag sur och kände inte alls för att väga mig. Kallt och blåsigt var det också. Men jag tvingade iväg mig och tur var väl det. På deras proffsvåg visade det sig att jag har gått ner 12 koltrastar (alltså 1,2 kilo).

Yes! Kände mig superglad för hade ju inte förväntar mig det plus att jag gått in för det den här gången, att äta rätt och röra på mig. Jag har ju slarvat i helgen men det är så lätt att göra det. Man vill ju ha lite extra då och så blir man bjuden på fika eller bjuder hem folk. Men nu har jag ju mina viktväktar kakor att ta fram. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh de va väl där vi satt o svettades den där soliga dagen i juni me Linus o Emilia? De är ju jättegott där....
Vi åt lite senare, klockan va nog nästan 14. De va knappt en kotte där då :) De är så gott o äta ute, man får passa på för imån kanske man inte har råd :p

2007-11-27 @ 17:12:25
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0