Den Trojanska hästen

Igår var jag på Friskis och Svettis på ett medlempass. Det var "kul" med bra musik. Musiken är viktigt för att det ska gå bra. Medelpasset på onsdagar klockan 17 kan jag rekomendera, bra ledare och bra musik. I alla fall så när jag skulle duscha efteråt såg jag två tjejer som pussade varandra hej då. Såg inte riktigt om det var på kinden men det såg ut som om det var på munnen. Det slog mig att tänk om de är lesbiska, då är de likom in heaven nu i omklädningsrummet. De liksom kommer in som den trojanska hästen och ingen annar något. De kan sitta där och titta hur mycket de vill, det är inget som tänker på det. Tror jag inte.


Kommentarer
Postat av: Linda

Japp de har jag ;-)
Den trojanska hästen...haha. Å andra sidan borde dom ju ha skitit i o pussa på varandra för att ingen ska ana nåt...för att dom ska kunna titta mer ostört om du förstår vad jag menar :)
Fint du håller på å gör här förresten :)
Plugga inte ihjäl dej nu...de blir ingen glad av.

2007-10-25 @ 18:23:05
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: madde

Vill bara kommentera att vi har lesbiska i vårat lag och de säger själva att de skulle aldrig få för sig att titta på en annan tjej i omklädninsrummet...Bara en liten kommentar!! :)

2007-10-28 @ 17:35:41
URL: http://madde6.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0