Fredags kväll

Klockan är snart 21.30, det betyder att vi har ätit tacos framför TV klockan 20.00 som vanligt. Vi brukar titta på Doobido men idag var det Lilla Melodifestivalen, det blev nästan kris. Men flexibla som vi är (?) tittade vi på Discovery istället.
Jag har också diskat och gjort iordning i köket. Jag blir så tillfreds med mig själv när jag kommer ner på morgonen och köket är rent och fint. Står det smutsig disk framme blir hela dagen förstörd, kanske hela helgen. Nicklas vet om det här nu och ser till att han har diskat innan jag kommer på fredagseftermiddagen. Det spelar ingen roll hur det ser ut i huset bara det är diskat!!

Hur gott är inte nyponsoppa? Jag har denna vecka börjat dricka det igen. När det är varmt ute är det liksom inte lika lockande att dricka det men nu när hösten och kylan är här är det bara mysigt.
Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Linda

kan hända att de ligger en hel del sanning i din diskfilosofi...jag är beredd att hålla med dej!

2007-10-07 @ 19:10:51
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0