Gott & Blandat

Dagen har varit helt ok. Började dock med att bli väckt av en viss syster som kommer hem sent mitt i natten. Hon har inte vett nog i skallen att stänga av sin mobil som ringer på högsta volym. Sovmorgon till 10 egentligen till 11 men idag har vi ställt om klockan en timma. Jag drog upp syster för vi skulle hälsa på mormor. Det var dax för en visit där, hon hade klagat hos mamma att vi inte besöker henne så ofta vilket kanske är sant. Som  "försoningsgåva" hade vi med oss en liten ask med änglar på. Hon älskar änglar. Eftermiddagen gick vi en sväng med Stanley.
Här kommer lite bilder:



Vi träffade Igge Igelkott. Vad roligt man kan ha det med en pinne. Mamma poserar stolt med sin hund.


Mamma och Moa vid Ålabäcken. Moa går balansgång, törs Stanley? Nä, det är roligare med vatten.

image25
image26

Sotis var inte med men hon vill vara med på ett hörn också.
Hon ska alltid ligga där allt händer. :) Sötnos

Kommentarer
Postat av: Ik

Härliga kort! Jag saknar Hästis och Ödeshög, där är det ju ändå vackrast på jorden visst? Vi MÅSTE vandra på Ifmountain! Tror du Stanley hänger med?

2007-10-28 @ 22:31:35
Postat av: Linda

Vilka fina kort!!!

2007-10-28 @ 22:35:50
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Ida

Ja det vill han säkert, fast roligast är ju att gå lös :)

2007-10-29 @ 16:29:10
URL: http://zkorpan.blogg.se
Postat av: Ik

OK, vart kan han gå lös då? Jag går dit han vill gå!

2007-10-29 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0