Jag ska till Öland och få urinvägsinfektion...

Nä det ska jag inte men jag fick det förra året. Det var inte roligt, det är nog ett av det värsta jag har varit med om. Jag kissade hela tiden och när jag gjorde det gjorde det sattans ont. Jag fick till och med äta pencelin i TVÅ omgånger. Den här gången ska jag ha på mig tre dubbla trosor, långkalsonger, byxor och vindtäta byxor. Det bästa skulle vara om jag kunde ha en värmefilt i byxorna med men det är kanske att överdriva lite...
Ja, det är vecka 42, veckan då Öland bombarderas av fågelskådare, då buskarna befolkas inte bara av fåglar utan också av grönklädda män och en del kvinnor med kikare på bröstet.

Jag har försökt hitta text till Lifvens låt "Vecka 42". Den handlar om Ölandsveckan men tyvärr finns det inte på nätet. Den beskriver så bra hur det är. Ska försöka hitta texten hos någon som har CD-skivan.


Kommentarer
Postat av: Ik

Hoppas ni får det bra! Det är bra att du är utrustad med diverse byxor :-D Tur att jag påminde dej va? Själv är jag världens lyckligaste moster för jag får gosa med min lilla Ida två helger i rad!!

2007-10-11 @ 21:54:38
Postat av: Anonym

Ja,ja, nu har jag läst om din urinvägsinfektion...hehe ;)

2007-10-14 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0