Julklappar

Nu är jag i Hästholmen sen några timmar tillbaka. Här är allt som vanligt förutom att träden har nästan inga löv kvar och Stanley är ingen valp längre. Han har blivet en pansarhund men en söt och snäll pansarhund. Moa var också hemma till min stora överraskning. Nu är det bara Kalle som fattas men han är ju i Rom.

Jag har börjat planera mina julklapps inköp, tänkte vara tidigt ute i år för omväxlings skull. Fast ingen kan vara värre än mina föräldrar. De julhandlar ALLT en dag eller två innan julafton. Otroligt egentligen att jag och mina syskon har fått julklappar i alla dessa år. Mamma och pappa jobbar så mycket i jultiden så de hinner inte handla innan. Såg förresten att affärerna börjar julpynta nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0