Kalle lille...

Pratade med lillebror i Rom, Italien. Jag sa åt han att han fick komma hem om han ville men det ville han inte...Jag tjatade lite på honom med som en storasyster ska göra. Han letar efter lägenhet och ska ha endast de bästa med ett centralt läge. Men jag tyckte att det kostade allt för mycket, han är ju trots allt en student nu. Det verkade som om han hade det bra iallfall. Han hade träffat några kompiar och ikväll skulle de ut. Lite orolig är jag ändå, vill ju att han ska ha det bra. Jag vet när jag var utomlands ett år så tar man ett helt annat ansvar. Han klarar sig säkert.

Tänk att jag har varit i USA ett år. Det känns så overkligt och så långt bort. Precis som att det aldrig har hänt. Jag är dålig på kontakten med min värdfamilj i USA. Det var alltför längesedan jag skickade ett brev till dom.

Här är några bilder från mitt år i USA. Det finns otroligt fler men de flesta är tagna med en vanlig kamera, hade ingen digital på den tiden.



                                           
Bild ett och två är från Grand Canyon. Det var helt fantastiskt där.
Bild tre är från Sea World i Flroida. Det är en RIKTIG späckhuggare. Lägg märke till den lilla pojken. Vem ser mest uppspelt, jag eller pojken...hmm
Bild fyra är "mina" USA barn. Tänker på dom rätt så mycket fast jag har dålig kontakt med dom.
Bild fem är från Yosemite som är en nationalpark i Sierra Nevada of California.
Bild sex är tagen från "tha van" som vi åkte runt i i Californien två veckor. Kommer inte ihåg vart bilden är tagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0